سلام دوستان، یک استودیو ۲۰ متری همراه با اشپزخانه و WCشخصی، در یک خوابگاه دانشجویی Keithstr.36، در منطقه زولیگه شگرتین از می (10.Mai) تا می (10. June) اجاره داده میشود . دسترسی به تمام وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس، اس و اوبان) و ۵ دقیقه فاصله تا فروشگاه Neto و Dm اجاره 700€ یورو کاتسیون 300 یورو

20 ساعت قبل در دیوار برلین

برای چت با آگهی دهنده لازم است که ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید ، بعد از لاگین و بازگشت به همین آگهی بر روی دکمه چت کلیک کنید.

    قیمت700 یورو
    نوعاجاره
    انتخاب شهردیوار برلین
    متراژ30
    تعداد اتاقیک

سلام دوستان،
یک استودیو ۲۰ متری همراه با اشپزخانه و WCشخصی، در یک خوابگاه دانشجویی Keithstr.36، در منطقه زولیگه شگرتین از می (10.Mai) تا می (10. June) اجاره داده میشود .
دسترسی به تمام وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس، اس و اوبان)

و ۵ دقیقه فاصله تا فروشگاه Neto و Dm

اجاره 700€ یورو
کاتسیون 300 یورو

7 بازدید کل ، 4 امروز

foani2020@yahoo.com

تاریخ عضویت: 04/05/2024
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.تمام خدمات به شما رایگان است و ما هیچی پولی بابت آگهی‌های شما دریافت نمیکنیم/هزینه های سایت اعم از دستمزد مهندسین برنامه نویس/خرید افزونه ها و امکانات دیگر برای سایت برلینا هیلفه و پرداختی به شرکت هاست و دامین کلا از خودمون هزینه میشود تا بلکه گرهی از مشکلات شما همنوعان برطرف شود.بنابراین مسولیتی در قابل خرید و فروش یا معامله های شما نداریم.خود شما تا صدرصد مطمعا نشدید معامله نکنید و در صورت معامله مسولیت با خودتان است.

اشتراک گذاری آگهی

آگهی ها

اجاره اتاق
اجاره اتاق
دیوار برلین
نیاز به یک اتاق!
نیاز به یک اتاق!
دیوار برلین
جویای کار
جویای کار
دیوار برلین
درخواست کار
درخواست کار
دیوار برلین

آگهی های مشابه

نظرات کاربران