پشتیبانی و قوانین

نیازمندیهای رایگان در آلمان ( برلینا هیلفه) ممکن است در مواردی بر اساس قوانین حاکم در آلمان و خارج از آلمان، متن یا عنوان آگهی شما را به طور جزئی تغییر دهد. همچنین برلینا هیلفه مجاز است هرگونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما و یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمان و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی در آلمان و یا خارج از آلمان دستور حذف آگهی صادر شده باشد، فوراً اقدام به حذف آگهی می‌نماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به آگهی بیشتر از 3 مورد باشد، برلینا هیلفه به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید.

آگهی‌دهندگان با ثبت آگهی خود در برلینا هیلفه تأیید می‌کنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند نخواهد بود و همچنین دارای سن بالای 17 سال هستند. مغایرت با قوانین آلمان و یا کشور فعلی محل اقامت فرد ارسال کننده آگهی(برای افرادی که در خارج از آلمان زندگی میکنند).

عدم مزاحمت و یا سوء استفاده از حریم شخصی افراد.

آگهی‌های فروشی بدون تصویر در بخش‌های که شخص خریدار حتما باید از صحت وجود آگهی اطلاع داشته باشد و تصویر آن را ببیند <املاک>،<خودرو>و ….

استفاده از عبارت‌ها یا کلماتی مانند: فروش زیر قیمت ، ویژه، رند، مفت، ارزان، خریدار زیر قیمت، استثنائی، گوشی، حراج و موارد مشابه.

هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور محل اقامت فرد ارسال کننده آگهی ، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف .

استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند.

هر نوع آگهی و شایعه پراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد.

ابزار یا آموزش‌های نفوذ، خرابکاری، شکستن قفل، هک و کرک..

فروش برنامه‌های نرم‌افزاری یا کتاب‌های فاقد مجوز قانونی برای انتشار و سایر موارد ناقض (قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان).

هر گونه اجاره و فروش فیلم یا موسیقی که دارای قانون کپی رایت باشد و یا شامل صحنه های مستهجن باشد.

عدم فروش سلاح های گرم و سرد که باعث ایجاد خشونت و بر هم زدن نظم عمومی کشور فرد ارسال کننده آگهی بشود.

کالا و خدمات مرتبط با مواد مخدر.

خرید و فروش اعضای بدن، مانند:‌ کلیه ، قلب و ……
درخواست کمک‌های نقدی یا پیش‌پرداخت برای معامله‌های از راه دور.

درج شماره حساب در متن آگهی.

خدمات و کالاهایی که مشکوک به کلاهبرداری باشد.

معرفی سایت‌، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با برلینا هیلفه دارد.

درج آگهی‌های دوره‌های آموزشی بدون قراردادن اطلاعات کافی در مورد مدرس .

درج آگهی‌ خودروهای غیر قابل خرید و فروش در آلمان و کشور هایی که این قوانین در آنها جاری میباشد.

ارسال مجدد یک آگهی‌‌ بصورت پیاپی و مکرر که از زمان حذف آن توسط کاربر، بیش از ۲۴ ساعت سپری نشده باشد.

قرار ملاقات غیرتجاری به صورت آنلاین.

عناوینی که از نظر نگارشی واملایی غلط نوشته شده باشد و یا شامل کلمات غیر متعارف و الفاظ رکیک باشد .

درصورتیکه پیشنهادی برای بهبود امکانات موجود در برلینا هیلفه یا اضافه نمودن امکانات و گزینه‌های جدید و یا انتقادی از نحوه فعالیت این وب سایت دارید می توانید ایده­‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق فرم پایین صفحه و یا تلفن تماس پشتیبانی که در گزینه پایین صفحه ارتباط با پشتیبانی قرار دارد، با ما درمیان بگذارید. مطالب شما به تیم فنی ارجاع داده میشود و درصورت تایید توسط تیم‌های فنی و اجرایی برای اجرا در نسخه‌های بعدی مدنظر قرار خواهند گرفت.

تلفن پشتیبانی : 01639252015

ما متعهد می شویم که حریم خصوصی شما را حفظ کنیم و به آن احترام بگذاریم. ما حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما را امری بسیار جدی و مهم می دانیم و در وب سایت خود از سیاستهای امنیتی و تکنولوژی هایی استفاده می کنیم که برای محافظت از اطلاعات شخصی طراحی شده اند. همچنین از روشها و دستورالعملهای امنیتی سختی که قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران به آنها نیاز دارد، پیروی می کنیم.این روشهای محافظتی ذخیره سازی، استفاده و انتشار همه اطلاعات شما را دربر می گیرد و از دسترسی و استفاده غیر مجاز از این اطلاعات جلوگیری می کند.

برای اینکه بتوانیم خدمات و محصولات خود را به شما ارائه کنیم، ممکن است به اطلاعات شما نیاز داشته باشیم. اگر شما از وب سایت ما استفاده می کنید باید اطلاعاتی را که ما نیاز داریم در اختیار ما قرار دهید و اگر نمی خواهید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید ممکن است قادر نباشید به وب سایت ما دسترسی داشته باشید و یا اینکه ممکن است نتوانید از بعضی بخشهای آن استفاده کنید.

استفاده از کوکی ها : کوکی ها فایلهای اطلاعاتی هستند که روی کامپیوتر شما ذخیره می شوند تا به وب سایتها کمک کنند که شما را بخاطر بیاورند. ما وهمکاران دیگر ما با استفاده از کوکی ها درباره نحوه استفاده شما از وب سایت ما اطلاعات جمع آوری می کنیم

فعالیتهای مرورگر شما در هنگام بازدید از وب سایت: اگر شما از وب سایت « همراه اپ » استفاده می کنید، کامپیوتر شما با استفاده از کوکی ها چند جستجوی آخر شما را ذخیره خواهد کرد .ما این اطلاعات را از بازدیدکنندگان بسیار زیاد سایتمان جمع آوری می کنیم و آنها را تحلیل می کنیم. ما با استفاده از این اطلاعات می توانیم بفهمیم که مردم چگونه از وب سایت ما استفاده می کنند و با فهمیدن این موضوع به ما کمک می کند خدمات بهتری به کاربران خود ارائه دهیم.

Impressum

Anbieter dieser Internetseite ist:
Farshad Ali Moradi
Deutschland

Kontakt
00491639252015
Farshad1971@yahoo.com
Berlinerhilfe@gmail.com

Online-Streitbeilegung gemäß Art. 14 Abs. 1 ODR-VO:
Die Europäische Kommission stellt eine Plattform zur Online-Streitbeilegung (OS-Plattform) bereit.
Sie erreichen diese unter https://ec.europa.eu/consumers/odr . Wir sind nicht bereit oder verpflichtet, an Streitbeilegungsverfahren vor einer Verbraucherschlichtungsstelle teilzunehmen (§ 36 Abs. 1 Nr. 1 VSBG).

Mediation mit gewerblichen Verkäufern

Bitte beachten Sie, dass die hier genannten Mediationsdienstleister nur Anfragen zur Eröffnung eines Mediationsverfahrens im Rahmen der außergerichtlichen Streitbeilegung bearbeiten können und keine allgemeinen Anfragen.

Bundesverband Onlinehandel e.V. Mediationsstelle