درود بنده آمادگیانجام کار دانشجویی را دارم. زبان انگلیسیم خیلی خوب هست و آلمانی تا سطح A2 را تمام کرده ام و در حال خواندن B1 میباشم. کارهای جنرال و فیزیکی کاملا اوکی هستم. و بسیار خوش برخورد و قابل اعتماد هستم.
ممنون میشم به من اطلاع بدید
85 بازدید کل ، 2 امروز